träning

  2010-05-12 / 23:25:43 / Allmänt /

På måndag måste jag börja träna, jag ligger så långt efter. Har ätit voltaren i 10 dagar nu så nu kan jag börja träna igen, hoppas att jag inte får ont i knäna igen.
Måste boka tid hos doktorn igen, måste kolla mina svettningar igen, kanske ska boka tid hos gyn också för att kolla allt, har ej kollat cellförändringar på länge känns det som. Jag har ju haft det och jag hade väldigt mycket och tycker själv att jag var väldigt ung, kan jag ha varit runt 25, 26 år kanske. Jag måste verkligen ta tag i min kropp och mitt liv. Just nu börjar jag med kroppen. Ska ringa läkaren på måndag. Träna och ringa läkaren på måndag, nu måste jag göra det också.


See you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist