torsdag

  2010-05-27 / 20:52:08 / Allmänt /
Nu måste jag kolla in min kamera, fattar ingenting. Jag ska även lyssna på semi 2, håll tummarna för Anna.

See you♥♥!


Emelie

Tjoho tjejen! Jag har lyckats sätta mig upp i stolen, för en liten stund i alla fall! Tack så jätte mycket fär att du har länkat, väldigt vänligt av dig. Smärtorna har varit hemska, har inte sovit en hel natt sen operationen men sover ju även på dagarna också. Jag kommer vara sjukskriven i minst 2 veckor och sen får man se om jag orkar börja jobba eller om jag behöver lite extra dagar. Hoppas att allt är bra med dig, och vilken fin kamera du har fått! Nu får du allt lägga in en massa fina bilder :) Kram på dig vännen så hörs vi snart igen!

2010-05-28 @ 16:32:06
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist