tandläkare

  2010-05-06 / 15:42:39 / Allmänt /

I dag jobbade jag bara 2 1/2 timma, jag skulle besöka den hemska tandläkaren, suck. Visste inte vad hon skulle göra så jag tog ledigt resten av dagen. I vanliga fall gör hon illa mig så mycket i munnen så jag måste hem och lägga mig, jag får flera stick med bedövnig i munnen och ligger och spänner mig så mycket så efteråt är jag sänkt. Men jag hade tur idag, det blev en vanlig undersökning.
Nu är jag hemma och färgar håret igen, roligt roligt :)

See you♥♥!



Åsa

Hjärtat,



själv låter jag aldrig tandläkaren peta mig i munnen om jag inte fått stesolid först-rekomenderas!



Ja, förutom vid undersökning då....

2010-05-07 @ 10:14:20

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist