söndag..

  2010-05-02 / 20:01:26 / Allmänt /

Vilken härlig helg det har varit.
I fredags så firade vi valborg i huset med goa vänner, det negativa var att jag inte var på mitt bästa humör men men.
I går, lördag så bar det av till Bålsta och vara flytthjälp, jag hade så roligt. Det var lite jobbigt att bära tre trappor ner för knäna men det gick....efter mycket ftyttande så blev det pizza och det var gott, jag orkade hela pizzan,hihi. 
Det har varit intensiva men härliga 24 timmar i Bålsta, det har varit mycket skratt och mycket öma fötter men det har det varit värt. From nu ska jag vara mera med mina underbara vänner, har ej många men dom jag har är guldvärda. Och mitt lilla gudbarn, han är toppen och han har varit så duktigt under flytten, även hans storasyskon har varit duktiga, alla barn har varit duktiga med att springa till affären, hämta verktyg m.m
Jag fick även åka bil hem med en soffa och fåtölj så jag fått köpa av Maria, det passade jättebra i huset, Tack Maria för att du körda, hoppas du kommer sova gott.
Tack för en underbar helg;)

See you♥♥!


Go trollet, som gillar att kräkas på mig,hihihi ;)  




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist