semi

  2010-05-25 / 22:39:16 / Allmänt /

Har tittat på semi inför eurovision songcontest, hm, vad ska man säga. Inga hitar här inte. jag hoppas verkligen att Anna lyckas till the big contest. På torsdag är semi 2, håller tummarna för Anna då:). En låt fastnade jag för och det är Iceland, dansvänlig sådan.

Vilken tuff kväll jag haft, har tagit på mig att göra tipspromenadfrågor om indien och bollywood, vi har det temat på personalfesten på fredag.Jag har googlat som attan, det är inte alltid lätt att hitta nåt bra på google, jag tycker det är krångligt i bland. Hoppas kollegan tycker frågorna är bra. Nu ska jag skriva rent dom och sen göra exentrisk träning med knät sen nanna kudden.


Emelie- Hoppas du inte har för ont i natt, smärtan har en förmåga att koma lite sent efter. Kram:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist