nu

  2010-05-11 / 17:43:39 / Allmänt /

Hemma i lugnets vrå, ingen man hemma än och sonen har jag inte sett sen i torsdags. Han bor mycket hos sin kompis, han har blivit så stor och jag känner att jag är beredd att släppa taget om honom, han är snart vuxen min lilla plutt. Även om jag släpper greppet som kommer jag som mamma ALLTID vara orolig att det ska hände mitt enda barn någonting. Jag hoppas att jag får se en skymt av han i morgon. Snart ska han börja övningsköra, vi väntar bara på att boka handledarkurs för han ska börja köra privat först.
Jag tror det kommer gå jättebra för honom att ta körkort.
Undra om jag inte ska ringa honom idag utan han ska få vila från mamma, kanske smsar senare i kväll. Jag skulle kunna gå genom eld för hans skull.....det har jag ju redan gjort om jag tänker efter. Det har varit tuffa år i våra liv men det är på väg till det mycket mycket bättre liv.

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund, blev så otroligt trött nu på eftermiddagen. Jag ska ut och äta med mannen senare. Vi syns. Pussar och kramar!


See you♥♥!


"Nå, tala nu om för mig vad som är viktigt!"
"En solnedgång, en vacker ton och doften av en babynacke"
"Det stämmer . Du har fattat grejen!"

E.B Whit  (1899-1985)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist