Middag på Marholmen

  2010-05-23 / 14:23:00 / Allmänt /

Sen var det middag med underhållning, första underhållningen var så kass.

Förrätten, mums, lax.

Middagen- Potatisgratäng med hjortstek, sallad och en jättegod sås.
Tyvärr missade jag efterrätten, jag vill inte ha någon så jag glömde ta kort. Mannen tyckte den var god iallafall.

Dessa två herrar var så jäkla dåliga, har nog inte sett nån värre underhållning. Högljudda och ja, kass...

Mannen, mm, kom och ta mig.....hihi

Jag fastnade på bild också. SMILE :)

Kristallkrona i taket i partytältet.

Bästa underhållningen. Stephen Simmonds, så bra.



Mycket folk var det, mera på andra sidan. Kommunal hade sålt 3000 biljetter. Biljetten kostade bara 100 kronor och kvällen var så jävla bra. Bra jobbat facket.
Det fanns:
Ponnyridning/åsna
ansiktsmålning
mora träsk
coverband
cirkus lärande
minigolf
roddbåt
fiske
glass
m.m
Dagen var perfekt helt enkelt.
Det var en dag hela familjen.

Skickade denna bild till sonen för att visa vad han gick miste om, hihi. Han blev lite avis, hihi

Kvällen avslutades med denna dj, har aldrig och då menar jag aldrig träffat en så tråkig dj, musiken var det inget fel på men han var inte med oss för femöre, stog bara och spelade, skit tråkig.

Men denna dag var great!!!!!!!!!!!!!!!
Tack för en härlig lördag alla ni som delade den med mig. Puss o kram

See you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist