Maria

  2010-05-12 / 22:17:11 / Allmänt /

Jaa du Maria. Jag är så tacksam att jag har dig som vän och att vi har "hittat" tillbaka till varandra efter ett lite mer sporadiskt "förhållande", hihi...Jag är tacksam för att du följer med om beslutet blir ett annat.
Jag verkligen älskar dom få vännerna jag har men att dom är få är jag inte ledsan över för det är dom bästa vännerna som finns. Vad hade jag gjort utan er.


Nu är det långledigt, yes!! Underbart! I morgon blir det att besöka mitt första gudbarn, va förbi där en snabbis  i kväll och han ville så gärna att vi skulle leka med bilar så jag lovade honom att komma förbi i morgon och leka lite,alltid lika trevligt. Sen fredag till lördag bär det i väg med Lovis till grabbzen, vi kommer ha jättekul. Kanske blir det en bio på söndag med Lovis o Rebecca(Lovis mamma). Hela helgen fullbokad, nice;)

I kväll har vi ätit ute på våningen, jag åt fläskfile Osacar, allt va gott utom fläskfilen, den var torr. Sen blev det marängswiss, mumsigt!! Nu sitter jag här ensam och skriver. Det känns som om jag skulle behöva skriva lite mörkare tankar igen, har så mycket funderingar. Har inte skrivit så mörka tankar för att jag har tänkt mycket på er läsare men jag kan tyvärr inte tänka så längre, jag skriver ju för min egen skull och ni väljer ju att läsa eller inte. När jag var lite yngre så skrev jag alltid, det blev min räddning, när tittar i gamla dagböcker så är det mycket mörkt men det har hjälpt mig.....Jag vill ha en FJÄRIL i mitt LIV.


See you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist