Marholmen

  2010-05-21 / 21:17:45 / Allmänt /

I morgon bär det i väg till marholmen för att fira kommunal 100 år. Vi åker strax efter 9 i morgonbitti och åker hem vid 23.30. Det kommer bli en låååååååång lååååång dag, hoppas det blir fint väder. Det blir underhållning hela dagen. Det blir kult.....MORA TRÄSK kommer, jippi !!!!! Jag gillar mora träsk, jag ska gå på TIGERJAKT!!!!
Vi åker flera från jobbet och mannen ska med. Jag hoppas verkligen att det blir en jättetoppen dag. Ska försöka ta bilder under dagen. Bilderna kommer nog upp dagen efter.
På söndag så ska jag och mannen upp till huset och riva vedboden. Jag ska även ta med lite flera grejer eftersom jag ska bo där nu under sommaren. Jag längtar så......jag ska även plantera fina blommor. Jag har önskat mig presentcheckar på plantagen så jag kan köpa mina efterlängtade blommor.
Det kommer lite repeterade foton, mina underbara blommor.



 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist