måndag

  2010-05-03 / 22:26:32 / Allmänt /

Jaha, då var måndagen snart slut. I dag har jag jobbat heldag, det har gått bra, kände av knäna vid 13 tiden, tog en tablett då blev det bättre, jag kommer nog få ont i början. Nu äter jag voltaren mot inflammation i knäna, jag har fått en starkare voltaren än den som säljs receptfritt. Jag ska äta det i 10 dagar sen jävlar ska jag vara fit for fight igen, jag måste verkligen sluta med tabletterna, voltarenen måste jag äta men resten, nja vet inte, försöker att klara mig utan men jag kämpar vidare, det ska gå.

I dag började jag kl 8, vi började klä på oss strax efter 8, det var avdplanering då samlas alla ute på gården och en avd planerar, nästa måndag är det våran tur. Det har varit en bra dag trots 8 barn, då har lekt så bra ute  idag och dom är så duktiga, vi lekte bockarna bruse, jag var trollet(haha) och vissa var bockarna och jag jagade dom runt på gården tills jag kände att knäna inte orkade och jag kipade efter luft, typ :-D

Vi gick in vid 10.30 och började byta blöjor och körde på med potträning. Sen god lunch som vi får varje dag;)
Nanna vagen och sussa söt, det var då man var tvungen att vara kvar för att jag jobbar heltid nu,hihi. 
På rasten gick jag till banken och sen till apoteket. 
Jag hade min första planeringstid på länge mellan 15 o 16 tiden, jag hann lite grann.

Gick och handlade efter jobbet. Jag tycker det är så rogivande att gå och handla utan att stressa, jag stressar ALDRIG i affären längre, det är min avslappning innan jag åker hem.
Kom på vid 18 tiden att jag glömt min fackpärm som jag ska ha med mig i morgon, jag ska på kurs i värdegrund och ideologi på långholmen, det ska både kul och intressant.
Jag åkte ner till jobbet för att hämta den sen när jag kom hem har jag haft problem med detta jävla anitvirusprogram som jag ska ha, skit. Jag får ringa tele2 i morgon så dom kan hjälpa mig. Tänkte jag för engång skull skulle klara mig själv.
Jag ska pröva en gång till sen är det dags att nanna kudde. Sov gott alla.


See you♥♥! 



Maria Johansson

Du e skitduktig du...hoppas det gick bra att jobba fullt ut för både knät och själen...vi ses snart igen...kram

2010-05-04 @ 08:50:27

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist