lördag morgon

  2010-05-30 / 03:24:05 / Allmänt /

Herre gud!! Nu är jag hemma och klockan är 02.53, shit,jag kan tala om att jaginte är nykter, så är det stavfel så vet ni varför.
Min gulliga Maria, du får nypa mina kinder, typ idag, om några timmar...hihihi

Jag åkte till hornstull där jag hamnade på seven eleven med en latte o kanelbulle för alla var sena......en mamma kom ungefär 20 minuter senare, vi stod utanför och pratade, vi pratade om hur det går för våra söner, tyvärr kommer jag inte dela det mer för att vi har varit med i inlåst, jag kan dela med mig av mitt men inte deras.
Det slutade med att vi hamna på returang strand på hornstull gatan 4, eller nåt. Vi hittade dit till slut,suck.....det märks att man bor på landet...hihihi.
Det är så härligt att träffa dom andra mammorna, vi ventilelar och pratar om våra söner, hur det gått osv. Jag tänker tyvärr inte dela det med er andra, det jag kan dela med er är om min son men inte just nu.
När vi ätit färdigt åker en hem och vi andra åker till medis där vi hamna på snaps, jag har aldrig varit där men det var helt ok.

Jag blir lite förundrad. Först så satt vi ute tills det blev för kallt, vi gick in och hittade ett bord som vi delade med 5 andra killar i typ våran ålder, dom var trevliga.
Senare så öppnade snaps nedervåningen där dansen var. Vi kommer ner dit och poänggång så blir vi nästan på håppade av chillenare/italienare. En kille börjar dansa bakom mig för att jag rör på rumpan, hålla!!!!! Ok jag dansar en dans med honom och bara för att jag dansar en dans så tror han att det är ok att dansa fler.........men jag tillåter inte det. Det var lite så hela kvällen.

Vi d ett tiden så tycker vi att nu är det dags att åka hem så vi tar tunnelbanan mot hässelby och en tar tunnelbanan åt andar hållet. Jag hoppar av i slussen för att byta tunnelbana mot mörby, tyvärr är det 10 min väntetid. En killw bredvid mig nickar till hela tiden, antagligen är han full eller väldigt trött, jag kan erkänna att jag är bådeock. När jag kliver på tbanan så lägger jag märke olika personer som irreterar mig. En kille står och pratar i mobilen och tuggar föbrilt tuggummi, det låter som om han kommer från östermalm, han vill inte riktig avsluta kvällen än vad ´jag förstår av samtalet. En annan kille ha sina kompisar men på tbanan men mår nog inte så bra. Ett tag tycker jag det låter som om hans kompisar ropar på honom att han ska gå av, jag puttar honom och han säger bergshamra, ok tycker jag för den skulle komma efter......
När jag äntligen kommer till danderyd för att ta nattbussen så börjar folk att spring, jag känner att nej jag tänker inte spring, det går flera bussar men det visar sig att bussen går på engång.....jag hinner.

Det jag kan undra över är att vad är det folk ute????? Mode? Frisyr? Beteende m.m ?...........................
När jag kommer på bussen är det ändå ganska mycket folk, sätter min ensam, skönast......En del folk är fulla och en del folk gör quizlekar!!!!! Men hallå!!!! Quiz, mitt i natten, ojojojoojojojojojjjooj.
Det var vid två tillfällen som en kille gick av bussen ensam, undra vad dom två tänkte med tanke på vad som kan hända i dagens läge. Jag tror själv att dom var rädda.

Jag kan tala om att det är första gången på länge jag inte är rädd för att gå hem själv från bussen,typiskt så ladda mobilen av helt påvägen hem också.


Nu är jag hemma och klockan börjar bli skitmycket.....................ojoj klockan är tjugo över tre....
Jag sommarflyttar till huset om några timmar, ajabaja.
Sov gott.


See you♥♥!!
 



Emelie

Låter dock som om du har haft en trevlig kväll gumman! Det var du värd efter allt slit i huset! :D Kram

2010-05-30 @ 13:29:33
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist