kurs

  2010-05-04 / 19:31:40 / Allmänt /

I dag har jag varit på långholmens folkhögskola, har varit på kurs med facket, värdegrund och ideologi.
Jag kom dit vid halv nio tiden och åt frukost, jag måste äta frukost nu när jag äter pencillin. Träffade en person från Rinkeby, min födelseort. Hon jobbar i Rinkeby, jag har jobbat där också tillsammans med Maria. Det var tider de, hihihi.
På förmiddagen förstod jag inte så mycket vad kursen handlade om, jag kan inte ta in om det bara är prat, jag vill ha det på skrivet så jag kan skriva ner det själv, då lär jag mig bäst men man kan inte få allt. Eftermiddagen blev bättre, då började jag förstå mera men tyvärr missade jag nog när han förklarade var värdegrund och ideologi är ;)
Men det var en bra trots allt och långholmen är mysig och maten var jättegod.
Jag har säkert lärt mig nåt om jag går igenom broshyrerna.
I morgon är det dags att jobba igen, det ska bli kul, jag längtar. Vi kanske syns senare.
Tack Maria Joh... för att du finns, love you!!


See you♥♥



Maria Johansson

love you back... ;)

2010-05-05 @ 09:22:28

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist