hur

  2010-05-19 / 18:56:37 / Allmänt /

Hur ska man resumera denna dag......jo det har varit bra, fast det har varit så jäkla kvaft, jag har svettats som en gris,hihihi...vet ej om grisar svettas, hihi.
Vi var inne på förmiddagen och gjorde tryck på barnens t-shirtar som vi ska ha på vernissagen. Dom kommer bli så fina. På eftermiddagen gick vi till affären med dom barnen som var kvar, dom fick en varsin kundvagn att dra och dom skötte sig exemplarisk, dom är så duktiga fast dom är små.....jag är så stolt att just jag är deras fröken.

Jag slutade 16 i dag, gick och handlade lite, jag har även försökt att få tag i mannen, vet ej vad han är och mobilen verkar avstängd, bli lite orolig att det hänt nåt. Jag har tänkt och tänkt på vad han sagt, han har säker sagt vad skulle göra idag och jag har glömt bort det, hm......jag är lite glömsk. Hoppas han kommer hem snart. Jag ska lägga mig i soffan och softa lite, har lite träningsvärk efter träningen igår. I morgon ska jag till danderyd och göra styrketest i biodexen, jag har typ noll styrka i benen, hihi.
Jag får träna på fredag, på lördag ska vi till marholmen och firar fackets 100 år, det ska kul. Vi blir ganska många från jobbet. Mannen får umgås med tantaloner hela dagen och kvällen, hihi ;) , vi hoppas på fintväder.
Nu räcker det för tillfället.

See you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist