hundar

  2010-05-16 / 22:09:43 / Allmänt /

Jävla skällande på min grannse förbannade hundar, nu har den ena stått och skällt nonstop i tjugo minuter, så jävla irriterande. Jag är så jävla feg så jag vågar inte klaga, men det är så jävla jobbigt, dom skäller jämt. man kanske ska ringa störningsjouren, hihi.
Jag har inget emot hundar men dom ska fanimej inte skälla i tid och otid, hon måste fan lära dom att vara tysta. Dom är instängda i sovrummet låter det som. Jag kan verkligen bli så psykad av detta skällande, det får fan inte förekomma, skaffar man sig hund så får man ta med sig den/dom. Undra hur länge det kommer skällas ikväll. Fan håll tyst hund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför kan inte hundarna få gå fria i lägenheten för, och ett tips är att sätta på radion så hundarna inte hör allt runt omkring. Nu är klockan över 22 så då tycker jag att sånt här jävla liv för inte förekomma. Jag måste nog säja till nu för nu är det fanimej nog. Återkommer.


See you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist