god natt

  2010-05-15 / 23:58:52 / Allmänt /

Nu bäddar jag ner mig själv i soffan, mannen spelar på datan i sovrummet. Aldrig någonsin kontor i sovrum, fy fan vad det är jobbigt, det är inte ens mysigt i sovrummet längre, jag kan inte gå och lägga mig när jag vill när han sitter framför datan, piss skit.
Varför kan han inte prata med mig? Tänk om han en dag bara sa-hörru du  Monica ska vi jobba uppe vid huset i helgen.....icke sa nicke att han säger det, han bara planerar för sig själv hela jävla tiden. Jag vill inte ha det så här. Jag måste fråga honom vad han har för planer när det är helg, ska det verkligen vara så, ska man inte vara delaktiga i varandra, eller? Tänker jag så käpprätt fel eller.....hjälp mig någon! Vad är problemet, jag orkar inte prata längre och han har aldrig pratat. Jaa, det finns väl bara en lösning............................


See you♥♥!



Maria

Vi kan vrida och vända på problemet ihop du och jag men i slutändan är det bara du som kan bestämma hur ditt liv ska vara gumman...vill bara ditt bästa och jag tar emot dig det vet du...kram

2010-05-16 @ 10:53:53
Annelie

Tyvärr, borde jag säga, så känner jag igen mig i din situation.. Detta med att han bara tänker på sig själv och inte pratar.. Måste vara ngt som bröderna B är uppväxta med.. :-(

2010-05-16 @ 11:24:12

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist