goa

  2010-05-19 / 21:38:38 / Allmänt /

I kväll har det varit en bra kväll för mannen och mig, tycker jag.
Jag blev kallad ord som jag inte blivit kallad på jätteläääänge, vill ej säga ordet men det är mycket positivt, kanske för att jag kallad honom först. I kväll så frågade han mig också om vi skulle åka upp till huset på söndag och jobba tillsammans, yes! Något kanske gick in i skallen på honom och jag ska försöka att planera hur jag vill att tomten ska se ut, ska börja med det i huset där jag ser hur det ser ut. Sen kommer denna jobbiga fråga som måste ställas, jag har nu lovat min vän det, för tar det för lång tid så blir det bara knas och det blir en jobbig situation. Jag måste måste måste................
Jag måste också försöka slå bort denna irritation som jag har mot honom eller försöka ta reda på varför jag är så irriterad. Det kommer lösa sig på ett eller annat sett.

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist