fredag

  2010-05-21 / 20:25:17 / Allmänt /

Sorry för igår, orkade inte skriva. Jag låg utslagen i soffan, jag var helt slut igår. Jag gick och la mig vid kvart över 22. I går var jag på danderyd för att göra styrketest med biodexen, styrkan såg inte så bra ut. Jag har långt kvar. Måste börja träna ordentligt. Jag ska göra excentrisk träning, jag tror det hette så men det är bara med "friska" knät, det är där jag har en inflammation, så det är bara att stå på böckerna, börjar nästa vecka med det. Jag ska bara köra uppvärmning med cykel och sen köra styrka med höger ben bara. Så måndag körs det hårt.

Det kommer bli ruffa 12 veckor, jag får inte löpa, suck, och jag som ska springa vårruset, eller hur, det blir power walk. Första gången jag inte springer vårruset. Jag får väl vara glad att jag kan vara med.


See you♥♥!  




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist