fredag..

  2010-05-28 / 17:55:40 / Allmänt /

Äntligen fredag. Har stått och gjort mat till jobbet, ska på personalfest. Har skalat steklök så jag är röd om fingrarna, löken var skitdålig så hoppas det räcker det lilla som var bra.
Ska strax gå och duscha och klä mig så indiskt som det går. Det kanske kommer bilder från festen.

Vi har jobbat på Täby park hotell idag, vi har haft utväderingsdag, den var bra. Fick väldigt ont i huvudet på slutet, voltaren hjälpte tyvärr inte så det fick bli en citodon när jag kom hem.

Det jag vet om i kväll är att det blir singstar för det ska jag ha med mig:)
Jag kommer har skojigt fast jag är nykter:)

I morgon blir det picknick med mammorna i tantolunden, det ska bli trevligt, hoppas det blir fint väder:)
Nu måste jag gå vidare........
Ha en bra fredagskväll. Puss.

See you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist