födelsedag

  2010-05-26 / 20:11:44 / Allmänt /

Idag är det min födelsedag. Det har varit en bra dag, jag grattad på jobbet,jag fick en bukett blommor, dom är jättefina. Tack Hille för att du valde just dom.


Vi hade 7 barn idag så det var ganska lugnt:) Vi var ute en liten stund för att sen gå in och gå på månadsfest, då sjunger vi och firar dom barnen som fyllt år under månadens gång, vi avslutar med en glass, mumsigt!
Jag har även fått många gratulationer via sms och samtal, tack tack!!

När jag kom hem så var jag tvungen att tvätta lite så man har nåt att ta på sig både på fredag(personalfest) och ev utgång med inlåstmammorna, det ska bli trevligt:)
Av mannen fick jag en KAMERA, jippi!! 12 megapixlar, Nikon. Jag är så nöjd.

Nu är det arga snickarn, skäms på denna hyresvärd, aja baja!!!
Sen ska jag läsa bruksanvisningen på kameran;)


Vi syns kanske senare:)

See you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist