flytta

  2010-05-16 / 20:33:21 / Allmänt /

Jag cyklade upp till huset, hade ingen lust förns jag kom dit. Vi hade lite prat där när vi satt och åt men inte om den  STORA frågan, vi rensade lite luft, vet ej om det gav så mycket men jag hoppas att om jag gör som han vill när det gäller huset och visar framfötterna så hoppas jag att han gör samma sak. Jag har bestämt mig nu för att flytta snart till huset, jag tar med mig mina fiskar och växter och kläder, resten är ju redan där, mina möbler. Jag ska göra om lite sen. Jag vill ha mysigt. Jag ska gå på loppisen nästa helg och se vad jag hitttar, jag behöver lite smått o gott, hihi. Jag mår så bra i mitt hus.
Jag ska nog ha liten grillfest, jag ska först ha den med Mariorna och barnen, sen blir det med andra.
Nu ska jag blåtanda lite bilder från huset.


see you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist