fan

  2010-05-05 / 22:22:08 / Allmänt /
Faan. Jag som har samlat mod för att prata med mannen, faan, det går bara inte. Har aldrig känt så här när det gäller denna fråga, jag har frågat samma fråga flera gånger förrut. Kan det vara svårt för att det kanske bli nåt avgörande i mitt liv....jag vet inte....så jävla svårt. Önskar att nån kunde fråga åt mig..fan jag vågar inte, vilken jävla fegis jag är. Jag mår så dåligt av att bara tänka på frågan. Vad gör man i ett sånt läge. Önskade jag kunde ställa frågan i sängen när det är mörkt och jag slipper möta blicken......kan man göra så eller är det fel? Jag hatar detta.
Jag har insätt att frågan inte blir ställd ikväll heller...fan tiden ticka o tickar o tickar, snart är den slut.
Detta är inget man kan få hjälp av mamma precis, önskade att hon kunde hjälpa mig,....suck.


see you♥♥!


Maria Johansson

tänk att oavsett svar så blir det bra...jag följer med dig...=)

2010-05-06 @ 06:57:31
monica

Thank you babe! Vi kommer ha great om vi behöver åka...hihi

2010-05-06 @ 15:38:24

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist