bio

  2010-05-10 / 20:33:24 / Allmänt /
Har precis kommit hem från bion, nya Beck är jättebra, den är lite lurig men sånt tycker jag om. Jag ska inte avslöja något.


Hej Emelie! Jag har börjat skriva svar på mina kommentarer på min egen sida men jag ska fortsätta svara på din blogg, måste in och läsa den nu.
Nu sla jag äta den goa drömyoghurten och smörgås, det blir min middag idag.


See you♥♥!


Beck är bäst!!!


Emelie

Haha jag kan ju säga att jag trode att jag läste i syne när det stog "Hej Emelie" mitt i inlägget! Haha :) Okej, det kan vara bra och veta. Gör så du, jag har dock inte skrivit så mycket. Sånt går ju tyvärr i vågor, men nu ska jag faktiskt logga in och kasta ur mig en rad eller två. Kram på dig vännen min!

2010-05-11 @ 00:06:47
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist