sover

  2010-06-11 / 12:17:39 / Allmänt /

Hm, idag har sonen avslutning i skola, det var inte så lätt att få upp honom men han kom iväg tillslut, bra jobbat!!
Nästa termin ska han börja gå en dag i veckan i skolan, det går nog bra.
I dag ska jag åka till arninge för att handla vätska till akvariet och titta på målafärg, det blir svart med klarröda knutar på verkstan, det är svart innan tror jag men den röda färgen ska bli finare. Jag åker buss och låna "kärringvagn" på jobbet. Sen bär det iväg hem och plantera mina blommor jag köpte igår, glömde ta kort på dem.
Kort kommer sen när det är planterat. Hoppas det slutar att regna när det är dags att åka. Fast om jag tänker efter så kan det börja regna igen när man väl ha kommit hem, då blir det mys i soffan med en film. Jag har en present till mannen. Han har ju köpt en blueray dvd, så jag hittade braveheart för väldigt billigt pris på blueray, jag har för mig att han gillar den filmen, tänkte va lite snäll. Jag har fått "tillbaka till eden", the hills o harry potter, Tillbaka till eden gick på tv för många år sedan och jag satt som fastklistrad framför tv, den är jättebra. Hoppa mannen blir glad för presenten:)
I morgon blir det upp tidigt för att åka till krägga, Matilda blir 9 år. Det blir väl att jag åker vid samma tid som i lördags, då är jag där vid 11 tiden. 
Jag hoppas det är bra väder på söndag för då blir klyvning av ved, måste börja nu, jag har ju jobbat 3 dagar sent denna vecka så jag har inte orkat men nu är det nya tag som gäller.
Sonen skulle grilla idag, hihi men det verkar som om det inte blir av.
Vi syns senare.

Nu sover dom små, ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


see you♥♥!! 



vill du att jag ska göra en ny design ? :)

2010-06-12 @ 20:46:12
URL: http://alltidnicole.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist