sonen

  2010-06-10 / 12:56:47 / Allmänt /

Sen vi varit med inlåst så har min son gjort STORA framsteg, han gick ut nian med ok betyg i vissa ämnen. Han kom in på lärlingsprogrammet som målare.
Han har gått ett helt år nu, och det funkar så jäkla bra, jag är så stolt över honom samtidigt som jag är stolt över mig själv som har kunnat backa tillbaka och inte vara extrem på honom, han är fyllda 18 nu och jag känner att han har mognat jättemycket sen han börjat jobba. Bra jobbat!!!!!
I höst börjar han andra året, tiden går så fort. Min lilla pojk har blivit så stor och jaaa, jag älskar honom över allt annat på denna jord och jag är glad att jag inte har släppt honom under alla dessa år utan har kämpat o kämpat för hans bästa. Bra jobbat mamma Monica!!!!
Det kommer bli folk av han också, hihihi :)


See you♥♥!!



Maria Johansson

precis! bra jobbat mamma monica! Du har en fin grabb och det kommer gå bra för honom...det finns inget annat...kram vi ses snart!

2010-06-10 @ 21:57:18

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist