onsdag

  2010-06-16 / 13:11:19 / Allmänt /

Denna dag var jättebra fram till blöjbyterna började, vi har några som kommit i trotsålder, herre gud vilka maktkamper vi har med dessa. Ojoj man är helt slut efteråt, hoppas det försvinner under sommarn, hoppas hoppas hoppas:)
Nu sover dom sött, men alldeles strax har dom sovit sin timme, så sen är lugnet slut:)


Det är så trist med familjekonflikter, jag vet, jag har haft det både med min pappa och mamma. Med pappa vad det hemskt för han gick bort 63 år gammal utan att vi var sams. Han hittades på köksgolvet av min mamma och hennes väninna, mamma fick aldrig gå in i köket och se pappa, hennes väninna stoppade henne. Mamma och pappa var skilda. Han dog knall fall, han dog av åderförkalkning i hjärtat, det blir så när man inte sköter om kropp o själ, så jag har slutat röka för säker 6 år sedan och jag dricker nästan aldrig alkohol.
Alkohol har alltid funnits i min släkt. Pappa, farmor och morfar tittade många gånger lite för mycket i flaskan.

Min mamma sa jag upp bekantskapen med när hon vid ett tillfälle tog tillbaka min pappa när hon äntligen tagit steget att kasta ut honom, jag och min bror har lidit mycket under dessa år när pappa drack men på den tiden så höll man ihop för "barnens" skull hette det då, idag skulle jag aldrig göra det.
Min mamma och återfick kontakten när dom skilde sig.
Än i dag så kan pappa ge mig dåligt samvete fast han inte finns, det får jag tyvärr leva med, önskade att vi hade löst saker o ting men men:(

Nu måste jag jobba:)


See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist