klart..

  2010-06-04 / 20:44:30 / Allmänt /

Hm, då var det klart. O nooooo, trodde inte att jag skulle bli så här mörk, hihi....det är bara att gilla läget. Shit happens:)
jaha....vad händer nu då....jaa ingenting tror jag...väntar på att solen ska försvinna i tv så vi kan titta på guldkompassen på den nya tv, det kan nog bli väldigt bra♣:)

I morgon bär det av till Krägga , gudbarnets storebror(Jeppe) fyller hela 11 år, tiden går så jäkla fort. Nästa helg är det storasyster( till Anton), hon blir hela 9 år. Man börjar bli gammal;)

Fick precis veta att mannens kompanjon blivit pappa till en kille, GRATTIS GRATTIS, kul kul

Snart är det dags för filmen, tror jag, mannen verkar inte på sitt bästa humör, skulle nog inte åkt hit efter jobbet idag, det blev ju nice igår.

Nej nu lägger jag ner för i kväll tror jag.

See you♥♥!!
 



Bloggarmaja

haha blev bra :)

2010-06-05 @ 00:22:48
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Emelie

Tjoho! Vilken rolig ramsa du gjorde! :D . Fint håret blev hörrö du! Nu ska jag fortsätta kli mig tokig. Ärret på höften kliar som bara den, men på tisdag för jag ta bort stygnen, det hurrar vi för! Kram på dig vännen.

2010-06-05 @ 15:48:30
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist