Kalas, Matilda 9 år

  2010-06-12 / 23:21:15 / Allmänt /

Morgon började med ett brak på taket, jag gick upp för att kolla läget, kom att tänka på parasollet som var utfällt, jag gick för att kolla baksidan och det fanns inte där, hm.....jag gick ut och letade, fanns igenstans, hm, tänkte jag, var har det tagit vägen, för säkerhetens skull kollade jag framsida och där låg det, det har flygit över huset till andra sidan, hihi.
Efter letandet var det dags för frukost, jag åt dofilus fil med all bran, helt ok.
Jag börja promenera mot vallentuna station vid halv nio tiden och tåget skulle gå 09.40. Jag mötte mannen efter en bit, han kom i bilen med Kim, dom skulle hämta släpkärran och åka till byggmax, idag har varit en bra känslodag, smsa mannen senare och bara sa -älskar dig, kändes bra;)

Tog tåget till mörby och därifrån bussen till jakobsberg, vidare till bålst, jag mötte Nicole på pendeln, hon har blivit så söt och så stor tjej:)

Nicke kom och hämtade upp oss i bålsta, krägga nästa.
Halv två började kalaset, det blev 5 kamp inne eftersom vädret inte va på topp:(
Det blev penna i flaska, smaktest, känseltest, kims lek och poängtavla, flickorna hade ett bra kalas.
Har även vaggat lilleman så gott det går, han är lite dålig....man är så van att han är glad men idag var det ingen bra dag, han håller på att få tand, kan vara det. Stackars plutten, lillemans pappa mår inte heller så bra, jätteförkyld, hoppas far o son kryar på sig:)

Ni får nog vänta med bilder tills på måndag när jag kan ta med datan till jobbet, bättre mottagning där. I morgon är det jobb på tomten, hoppas att vaden är bättre i morgon, har lite ont känner jag.

Nu räcker det för i kväll.

See you<3<3!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist