hej hopp gummisnopp,hihi

  2010-06-18 / 13:10:47 / Allmänt /

Jag du läste rätt, hej hopp gummisnopp, hihi
I dag är det fredag, skönt, ska upp till huset nu, får nog elda lite när kommer hem för det är nog fuktigt;)
Det är en sån lugn dag idag, 3 barn, kan behövas:)
I dag har jag ätit rätt och till middag i går också. Hoppas att jag inte har gått upp det lilla jag har gått ner;-D
Jag o mannen ska jobba tillsammans uppe i huset om det inte regnar;)

I morgon är det kalas igen, det är tredje helgen på rad som jag kalasar, man kanske ska ta betalt, hihi, skoja bara:) Det är så roligt att kunna hjälpa till och känna sig behövd.
Tack Maria för att jag fått hjälpa till. Krama dina barn så mycket.



Jag har blivit så sugen på en ny cykel nu när grannen har köpt en ny. Har tagit kort på två cyklar som jag skulle vilja ha, jag har tur att det är rea på dom fram till sista juli, ska nog fråga mannen om vi ska åka och titta på dom i butiken, har sett dom på nätet.

Antingen blir det en crescent "åkulla", dam

eller en scott "sportster" p45

Hm, det är svårt men ska jag titta på snyggheten så lutar det åt scotten, den är fin:)

Nej, nu måste jag jobba.

See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist