god morgon

  2010-06-10 / 08:26:38 / Allmänt /

Hejsan svejsan i lingonskogen!!
Så var det torsdag och i morgon fredag, jippi!!
I dag får jag skattepengarna, yes yes, jag behöver verkligen pengarna.
I morgon bär det i väg till arninge för att kolla färg till huset, troligen blir det svart med röda knutar, det låter lättast för huset är mörkt målat innan, jag skulle vilja ha en annan färg igentligen. men det för bli så.
Jag ska även köpa presentkort till Matilda som fyller år i morgon..grattis grattis.

I dag blir en lugn dag, inte så många barn...jag slutar kl 16, men då blir det att göra portfliopärm och sen är det föräldrasamtal mellan 17 o 19, det har varit tuffa o sena jobba dagar nu.

Nu ska jag betala lite räkningar, vi syns senare.
Ha en bra dag idag alla kära vänner♥


See you♥♥!!


Våran underbara matta, önskade att jag hade en hemma fast lite mindre.

Våran spindel i sänghimlen..




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist