torsdag

  2010-07-01 / 10:28:07 / Allmänt /
I dag är det torsdag och det är mulet å lite kyligt, så idag är vi inne. I går kördes mina fiskar över till huset, hoppas dom överlever, speciellt översten å junior, mina favvosar:)
I dag ska jag gå och hämta nya akvariesaker, kommer inte ihåg vad jag beställt men det är nog bra:)
Denna skiva går dag ut och dag in, koackacka, koackaka, små groddorna är lustiga att se, ej öror, ej svansar hava de.................................................................................
I dag ska jag klippa gräset om det inte regnar när jag kommer hem sen ska jag bara softa....
Jag väntar fortfarande........................................................kanske få vänta länge till nästa gång el?.......... :-D


See you♥♥!!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist