torsdag

  2010-07-29 / 19:35:16 / Allmänt /

Nu är snart torsdagen slut, den har regnat bort idag, både trist och bra. Bra för torkans skull och inte för jag ville sola idag, jag ser ut som en blekfis, hihi.

I dag har jag faktiskt staplat ved, jag staplade ved i 2 timmar i regnet, kul kul:) men det behövdes. Veden låg mitt i regnet, not good:)

Nu har jag ätit middag med mannen och så har han visat mig vart vi ska åka skidor i vinter, jippi!!! Vi ska åka till Vemdalen vecka 2, hoppas att det är riktigt kallt. Denna gång ska jag åka skidor, få se hur det går, det blir nog barnbacken....nu har jag nått att se fram emot. Dags att spara pengar. Jag måste hitta en hjälm, vågar inte åka utan hjälm, finns det nått mer skydd, benskydd m.m.....hihi....skoja bara:) men hjälm ska jag ha iallafall. Sonen kommer bli jätteglad för han tyckte det vara kul förra året när vi var i järvsö.


Nu över till fotboll. Jag har fått tillåtelse att lägga upp bilden på våran målis som gjorde illa sig. Han har opererat ledband och gipsat knät.....så vem står i mål på lördag...kan det bli mannen?


See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist