sova

  2010-07-24 / 00:25:34 / Allmänt /
Här ligger jag ensam i sängen på övervåningen och försöker sova, dom andra sitter nere och pratar fotboll och i morgon ska det spelas fotboll, och vi, vätö har första matchen och den börjar kl.08.00, så det är bara att gå upp innan tuppen i morgonbitti:), men nu är det så att jag inte kan sova, för mycket tankar men en mycket speciell tanke gnager mer, barnfrågan. Kommer jag nånsin få flera barn? Vill mannen ha barn med mig? Om han vill, när? Jag är jättenervös för att han säger nej, ojoj, då blir det en jobbig tid, ska ta upp barn snart igen. Det kanske slutar med att jag blir ensam...måste sova. See you!!


Maria

du kommer inte att bli ensam...vi finns här... kram

2010-07-24 @ 21:44:03
monica

hej babe! Jag vet;) , är så tacksam att ni finns i mitt liv;)

2010-07-25 @ 19:26:08

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist