slut

  2010-07-16 / 23:44:31 / Allmänt /
Snart är fredagen slut och en ny dag börjar med nya tag. Dagen har varit bra trots konstiga lösningar. Vi har träffat både svärmor, Lovis med pappa, vi har haft trevligt med grillning, sen var det dags för fotbollträning, sparka boll med mannen,det gick bra ett tag sen fick jag ont i knävecket o vaden i det opererade benet men det är nog ingen fara, det är ju 7 månader sen operation. Efter fotbollen gick vi ner o badade, kallt men skönt. Lovis simmade lite innan man hann se paniken i ögonen men det var bara distrahera henne med att berömma henne, det funkade:) sen gick vi hem och åt josdgub. See youbas


Maria Johansson

du kämpar på du...när ska livet bli en fest för dig gumman? jag hoppas att det blir snart för det är du värd...må gott!

2010-07-17 @ 11:29:20
monica

jaa du, Maria, det blir fest den dagen jag får mitt andra barn så jag hoppas att det händer så man inte blir en bitter kärring som inte trivs med livet, men så långt ska det inte gå. Love you babe. Tack för att du finns<3

2010-07-17 @ 14:11:48

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist