ojoj

  2010-07-18 / 20:23:45 / Allmänt /

I dag vaknade vi jättesent men det var skönt. Jag har märkt att när jag inte bor i lägenheten sover jag bättre där, hm, jag måste vara konstig för när jag bodde där sov jag jättedåligt.
Vi åkte till huset sen. Mannen har jobbat med verkstaden och jag har flyttat plattor, så tungt men det måste göras.
I dag har det varit en bra dag för oss men en dålig dag för mitt opererade ben. Mannen masserade vaden i går kväll, jag fick ju ont efter att jag lekt lite med bollen i fredags, men nu har jag ganska ont i knävecket, hoppas det försvinner. Ska träna i morgon kväll, då blir det säkert bättre.
På eftermiddagen kommer en lite Lovis in genom dörren, visste inte att dom skulle komma upp men det är så roligt med besök. Hennes pappa skulle fylla släpet med ved så han har klyvt och jag har lastat in ved och Lovis hjälpte till och fylle skottkärran med ved åt mig, jätteduktig tjej. Senare blev hon trött så då blev det vila på filt med lite leksaker. Dagen har varit toppen. Nu ska jag duscha och kolla tv, i morgon blir det kanse mera klyvning. Ha en underbar fortsatt kväll på er alla kära vänner<3

See you<3<3!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist