måndag

  2010-07-12 / 10:51:25 / Allmänt /
I dag är det måndag och första semesterdagen, hm.....vad ska jag göra, det är så kvaft ute och det är bastu inne, skulle behöva åka till jobbet och hämta lite grejer men jag orkar inte, jag blir så jäkla svettig, tycker inte om att svettas om det inte är så att man står på gymmet det är en annan sak. Jaha, vad ska jag göra...klyva ved kanske....ja..jippi...låter skitkul eller not!!
Det kommer några droppar regn så jag fick gå in och sätta mig, jag tänkte att nu äntligen kommer regn men icke sa nicke inget mera kom. Åh nej, solen komer fram, det kommer bli olidligt idag, jag kanske ska gå ut och sola då och läsa bok.


See you<3<3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist