landet

  2010-07-16 / 12:56:23 / Allmänt /

I dag bär det av till landet, det ska tränas fotboll inför skärgårdscupen som börjar nästa helg, alltid lika roligt. Just nu väntar vi på sonen som inte behagar svar i mobilen och som inte har sovit hemma inatt, inge ovanligt.
Vi vill åka typ snart men jag vet inte om vi ska vänta på sonen eller inte, tror inte att mannen vill lämna han hemma själv:)
Jag pröva att ringa en gång till, han kommer vara så arg på mig men det skinner jag i för att mannen har sagt att vi ska åka tidigt. Jag kommer lämna datan hemma under helgen men det kommer inlägg från mobilen och sen kommer bilder in på söndag eller redan i morgon, tror att vi åker hem i morgon.

Vi fick en mysig stund jag och mannen igår=)

See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist