kväll

  2010-07-19 / 21:56:18 / Allmänt /
skönt att det blivit kväller så man får vila lite. Jag mumsar på mörk choklad med chili, så jäkla gott=)

Jag har ju kört gi metoden ett bra tag nu och jag har gått ner 6kg!! Jag är så stolt över mig själv, men tyvärr så känns det som just nu att jag gått upp igen, har ätit lite för mycket. Ska på gymmet i morgon kväll, har inte vägt mig på 2 veckor. Har känt mig attraktiv och snygg. Jag prövad mina snyggaste jeans i lördags och dom satt som njutna, jag kände mig SÅ snygg i dem. Få se vad vågen visar.
Nej nu ska jag lägga mig bekvämt i sängen och fortsätta kolla på film=)

See you<3<3!!


Maria

naaaajjjjjssss...kram

2010-07-20 @ 18:13:08

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist