fredagsmyssss

  2010-07-02 / 12:46:58 / Allmänt /

Yes!!!!! I dag är det fredag, helt underbart, värmen är het men skön;-D
I dag har barnen fått plaska med vatten, det är ett strandväder idag. Nu sover dom gott i sina vagnar.

Jaha, vad händer i kväll för er gott folk, dela gärna med er vad ni ska el ha gjort i helgen, en kommentar är guld värt.

För min del blir det målning tror jag, jag har en gång kvar att måla verkstan men det kanske blir senare på kvällen när det inte är så varmt;)
Sen blir det nog att slappa för i morgon är det dags för 40 årsfest, det ska bli kul, jag kommer vara nykter. Sen på söndag ska vi på 2 årskalas. Vi ska handla presenten i morgon el på söndag, kul!! Jag gillar att handla presenter, speciellt till barn, hihi

Nej nu måste jag kolla andra saker på nätet men vi syns senare.

See you, alla nära och kära♥♥!!

Jag hoppar från vedboden på landet, vi skottade taket å sen hoppade jag å pappa i högen;)


Vad jag saknar min pappa, snyft:(
Kommer aldrig komma över hans död riktigt:(
Älskar dig, pappa!!♥

sonen

sonen fyller 1 år

ojojoj, vad längesedan detta är taget.
Vi är på tyvö å festar,det är skärgårdscupen, tror det är 98. Vi var SÅ unga:-D



Annelie

Hmmm... Finns en viss likhet mellan din pappa och Tobbe. Har du tänkt på det?? ;-) Rödhlätta och självfall i håret tex.

2010-07-02 @ 13:25:47
monica

Japp!! Tobbe har likadana gester som pappa ibland. Jag har ett gammalt kort på tobbe i jeansjacka, han var så otroligt lik min pappa, lite läskigt ibland:)

2010-07-02 @ 17:05:07
Annelie

Det kanske är folk säger, att man dras till någon som är lite lik ens förälder? läskigt Gissa vad min mamma sa när hon såg Ronny för första gången? "Är inte han inte lite lik din pappa?* huuva

2010-07-03 @ 13:44:21

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist