fredag

  2010-07-09 / 07:14:14 / Allmänt /

Yes yes yes!! Sista dagen inför semestern, har bara några timmar kvar:)
Här sitter jag på jobbet i min ensamhet och väntar på barn som inte kommer, kul kul:) men ja e inte bitter, hihi
Jag ska ta en kaffe och sen ska jag fylla bassängen så att barnen kan bada tidigt i dag. Hm, undra om det ska stänkas med vatten i dag med, det var populärt i går, barnen blev jätteblöta, hihi.

I går kväll va en trevlig kväll med mannen. Det var mysigt att mysa i soffan, det blev inget annat mys, jag orkade inte, hihi. Fan, vad ont i huvet jag har, känner mig inge bra men snart semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej, nu ska gå och fylla bassängen. Syns sen.

See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist