En ny bok

  2010-07-10 / 16:09:06 / Allmänt /

Nu har jag börjat läsa en ny bok, har inte haft ro att börja förns nu.



Deana Richards
" Man föreställer sig aldrig att ens egen familj ska konspirera för att stjäla ens son"
Nikkis mor som utstod en smärtsamt lång period av främlingskap från sin son efter dennes oroliga och turbulenta barndom.

Ceci Comer
" Nikki var ohyfsad, självgod, han gjorde mig helt knäckt så många gånger...han var en riktig skitstövel"
Nikkis lillasyster som en gång dyrkade sin storebror, och som accepterar att deras variant av familjekommunikation"kanske inte var som en genomsnittlig syskonrelation".

Slash
" Jag hängde hemma hos Nikki av och till under 1986, och hans livstil var en slags motbjudande lockelse för mig..
Mina år som knakare var lortiga och sjaskiga, men jag tyckte Nikki upptäckt ett coolt, glamoröst sätt att vara knakare."
Guns N Roses-gitarrist och den"lillebror Nikki aldrig hade" under GN Rs ökände turne i djupaste södern med Mötley Crue.


Lite från boken, det kommer mera bilder och händelser ju mera jag läser boken.....



See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist