det ringer, hihi

  2010-07-26 / 12:50:38 / Allmänt /

♥Nu ligger bilderna uppe för visning, vissa bilder är riktigt bra, vad jag älskar att ta kort, hihi.
På lördag blir det mera kort.
Jag tror min man är lite pilsk idag, för jag ska åka hem idag och det har inte blivit nåt myspys här inte, orkar inte.
Nu ska ta en dusch och sen ska vi åka till rusta och köpa husfärg så jag kan fortsätta måla. Det är sånt pissväder idag, jag som vill sola och få lite mera färg. Jag känner mig ganska blek, hihi. Jag börjar jobba nästa vecka, suck. Ångrar att jag bara tog 3 veckors semester, men men, det får jag leva med, hoppas på en skidresa i vinter istället♥.

Vi syns senare.

See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist