Bikupa

  2010-07-17 / 19:49:42 / Allmänt /

Har fotat svärmors bikupa.....själv får jag rysningar i närheten av bina, brrrrrr:)





See you♥♥!!



Annelie

OJ, den där bikupan måste jag kolla på sen när vi åker ut nästa vecka.. :-) Häftig!

2010-07-18 @ 11:47:18
monica

Den är lite häftig. Vad bra då får Ulla lite hjälp med vattning och dyl... När åker ni ut dit? Det är tråkigt att ni inte kan komma dit när vi är där,kanske dags att vara med på skärgårdcupen.... nästa år är det Vätö som har och det är jättekul.

2010-07-18 @ 20:02:21
Annelie

Vi åker i morgon och stannar väl några dagar.. Inte den här veckan som kommer men nästa så jobbar jag hela veckan så då går det inte. Jag hoppas att ni kan komma på Linus födelsedag. Han fyller år den 27 juli och vi hade tänkt att fira honom samma dag han fyller. Vi har inte planerat tid el. ngt än.. :-)

2010-07-18 @ 20:17:11

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist