2 dagar

  2010-07-07 / 13:09:25 / Allmänt /

Skönt, nu är det två dagar kvar till julafton tänkte jag säga, hihi, till semestern. Få se om mannen får nån semester. Jag är så trött, det har varit ett jobbigt halvår, både fysiskt o psykiskt, både privat o jobb men det blir nya friska tag nu till hösten. Snart börjar skärgårdscupen, den ser jag framemot varje år fast jag inte kan vara med o spela(fotboll). Nästa år är det vi på vätö som arragerar, det är roligt, då ska jag vara med och spela, skulle ha varit med dom sista 4 åren men då har jag lyckats göra illa knäna innan det ens har börjat men mannen och sonen ska vara med.


See you♥♥!!



sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-07-07 @ 13:34:45
URL: http://smuls.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist