1 dag

  2010-07-08 / 12:28:29 / Allmänt /
Yes!! I morron vid 12 tiden börjar min sem, så jävla skönt. Jag ska jobba rumpan av mig i helgen på tomten så jag kan njuta mer av sem sen. Förhoppningsvis sola o bada på dan o klyva ved på kvällen, det låter rimligt, jag ska väl hälsa på mannen på jobbet om det är så att han jobbar. I dag ska jag ha myspys med mannen om jag har tur. Jag har med mig en hyrfilm, kanske ska ta med mig nåt gott. Få se vad som händer o fötter. See you<3<3


Rebecka

Gillar om det du skrivit! Underhållande att se en del prima grejer och inte endast det generella grejerna som man kan se om varenda dag. ;)

Monica

Hej Rebecka!

Tack som mycket! Jättekul att du gillar min blogg och det jag skriver, jag är inte så bortskämd med kommentarer. Jag älskar att skriva om allt utom mode:( , inte min grej.Hoppas du fortsätter att läsa:)

Kram Monica

2010-09-23 @ 12:20:21

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist