trött trött trött..

  2010-01-23 / 12:31:50 / Allmänt /

Nu börjar jag känna mig sliten,tufft att vara hund o barnvakt,inte sovit så mycket på 2 dygn. Det sköna med hund/barnvakt är att dom lämnas tillbaka,hihi. I bland så undrar jag om jag verkligen orkar skaffa flera barn men jag tror jag skulle vänja mig snabbt vid dygnrytm. Jag har ju haft småbarn själv och då vad jag mer el mindre ensamstående.
 Niklas pappa tog inte så mycket ansvar när vi var tillsammans. Det var alltid jag och Niklas. han var en helt underbar unge när han var liten. Alltid glad och älskade att hälsa på folk,jag saknar den tiden, samtidigt så var den tiden jobbig för jag blev ju ensam med honom sen. Det var jobbigt mest ekonomiskt,herre gud vilka skulder jag hade då,jag fattar inte hur jag kunde leva så men det är andra tider nu och jag tror att om jag och Tobbe skulle få barn så skulle han och jag vara lika delaktiva i barnet.

Jag vill verkligen ha ett till barn iallafall,kanske två till. jag vill så gärna att Niklas ska få syskon även om det är många år mellan dom,han slipper bli ensam när jag går bort i tiden. Det är inte så många kvar av Bergsläkten.
Jag känner mig så mogen att skaffa fler barn nu mot när jag fick Niklas,jag var bara 19 år när jag fick honom. I dagen läge så skulle jag fostra på ett annat sätt och har lärt mig så mycket om barnfostran och diagnoser m.m
Har jag otur så kommer det inte fler barn och jag vet inte om jag accepterat det,skitjobbigt. Nog om det.

Nu är det dags att göra lunch och sen tvätta i tvättstugan. Ska nog sätta Lovis att måla el nåt för hon har svårt att koncentrera sig på filmen och att sitta still. I´ll be back! Tack för mig ♥♥♥

Niklas 1 år




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist