träning.....

  2010-01-14 / 19:28:41 / Allmänt /
Inte mycket till sömn i natt heller,sov oroligt i morse plus att vid 7 tiden ringer Niklas pappa på hans mobil,kul,tack för den sömnen. Jag gick upp och åt frukost med ett huvud som bultar,har haft ont i huvudet i några dagar nu. Det känns som om ena ögat ska ploppa ut,värken fortsätter ner i axeln o ner till skuldran,spänningshuvudvärk med andra ord.
Vid 9 tiden så var det dags att sätta sig på tåget och åka till danderyd för att träna och huvudet värker,inte kul:(

Jag börjar med cykling och sen får jag ems(muskel stimulation med el),jätteskönt. Sjukgymnasten är lite orolig för att jag inte kan sträcka ut benet helt,men det är så obehagligt i knävecket och det gör lite ont. Jag måste börja stretcha ut och sträcka benet,jag ungefär 3 veckor på mig att få benet utsträckt sen är det försent,musklerna förblir korta så nästa vecka är det dags för bassängen och sen träning på land. Jag har även fått nya övningar som jag ska göra hemma,ska snart göra dom,dom är lite roligare:)

Huvudvärken finns kvar men inte lika intensiv. I kväll hoppas jag på att få en god sömn,jag har ju "piller" nu,hihi. Jag måste verkligen få sova. I morgon är det jobbesök,jag ska träffa våra nya inskolade barn,kul;) Nu räcker det för idag.Tack för mig<3<3<3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist