tråkigt..

  2010-01-29 / 18:59:08 / Allmänt /
Känner att det är lite tråkigt att inte fler läser bloggen. Jag bad ju att få kommentarer. Är bloggen för dålig,skriver jag dåligt,vad vill ni läsare ha att läsa om? Jag har varit inne på dom mest aktiva bloggarna på blogg.se och det är väldigt unga människor som bloggar där. Det är väldigt mycket mode. Jag är ingen mode kvinna utan jag älskar bara att skriv. Tyckte det kan vara kul med lite äldre människor som bloggar för vi finns. Jag kanske måsta skriva dåtid igen för att det ska bli mera läsare,kanske kanske inte. Vi syns. Tack för mig<3<3<3


Maria

ok...här kommer en kommentar...jag läser din blogg varje dag...du beskriver ditt liv som det är och det är bra ingen knuss här inte...

många kramar

maria

2010-01-31 @ 14:35:35
Åsa

Jag är här, jag läser!!!

Jag lovar börja kommentera mer... pöööööööööööööss

2010-01-31 @ 20:24:01
Rosie

Jag läser också din blogg kanske inte varje dag men jag läser och ska bli bättre på att kommentera..:)

2010-02-01 @ 20:43:19

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist