TISDAG DEN 5/1-2010(även lite dåtid)

  2010-01-05 / 17:53:51 / Allmänt /
Jaha,trist,boring!
Jag skullle ha börjat morgonen med att gå till läkaren mellan 10-11 men kände mig orklös i morse. Jag gick upp vid 11 tiden,tog en smörgås och satte på tv,trist där också,antingen vissa dom skit el så är det sändningsuppehåll,tråkigt men så är det. Gjorde soppa med vitlöksbröd till lunch,hihi,intresseklubben antecknar eller hur:)

Jag fryser så,frös hela natten,var tvungen att sätta på mig sockor på fötterna,brr. Jag är iskall om händerna. Behöver nog en varm dusch,tar det senare.

Efter lunch blev det soffan med flisfilt och svtplay,jag såg sista delen på camilla läckbergs olycksfågeln,ganska bra.
Jag har även varit inne på eniro och sök på vissa personer.........kul,vad man kan hitta mycket info,supersök,hihi

Har hittat Niklas mentor Magnus på fb,kul,ha skickat en vänförfrågan,hitta även Martin,skickat till honom också. Få se om jag får nåt svar.

I denna skivande stund kommer Tobbe hem,han berättar att det ska bli ruggigt kallt,nice :) härligt med en riktig vinter synd bara att jag inte kan utnyttja den pga operationen
Just nu är jag i funderastund,jag tänker hela tiden,vad ska jag göra? Hm,om jag ändå visste. Det löser sig nog på ett el annat sätt.

I dag var det riktigt kul att skriva,kanske ska skriva lite dåtid.....................................................................


DÅTID

Vet inte riktigt vart jag var i dåtiden men ja,jag ska egentligen ha två barn,jag ångrar mig så jäkla mycket att jag tog bort det, men pappan kunde lika väl ha gjort verklighet av sina hot. Han har hotat mig så många gånger,jag har varit SÅ rädd för honom under åren som gått,är nog fortfarande lite rädd för honom. Önskar att jag anmält honom varje gång han hotat mig,listan skulle blivit lång,trist men så är det.
Jag och Niklas bodde ca 2 år i Rinkeby innan vi flytta tillbaka till Kista,ärvinge,hans pappa bodde ju kvar där. Jag har tagit mestadels hand om Niklas själv,när det har passat hans pappa så har han lagt sig i saker och ting.
Nu hopppar vi några år.
 
När Niklas skulle börja 6 årsverksamheten bestämde han att Niklas inte skulle gå i Kista utan han skulle gå där han bodde,stureby.(han flyttade dit strax efter att vi flyttat tillbaka till kista)Jag sa att jag inte ville men då hota han med advokat och jag kände mig psykiskt utmattad så jag gick med på varannan vecka,men för att Niklas skulle kunna gå i den skolan så var han tvungen att stå skriven hos sin pappa,han ansökte om det,jag skrev inte på ett enda papper för jag ville inte men så blev det.
 Jag och Niklas fick det tufft att pendla,vi var även tvugna att flytta från kista för jag hade inte råd att bo kvar eftersom jag miste underhållsbidraget,vi flytta till en 2 i bromma i andra hand,det var min barndomsväns lägenhet,den var jättemysig.
 
Det var jobbigt i början när Niklas var borta varannan vecka men till slut vande man sig så veckan jag inte hade honom så hann jag ladda batterierna vilket var jätteskönt.
Jag hade varit tillsammans med Torbjörn i 1 1/2 år när han erbjuder sin lägenhet till mig och Niklas,så vi flyttar till Vallentuna 1999,där ifrån pendlar jag och Niklas varannan vecka,han fick vara hemma mycket el följa med mig till jobbet för att det var jobbigt för både han och mig att pendla och han hade sina känslomässiga utbrott,vilket var jättejobbigt......nu blev det jättejobbigt att tänka tillbaka på att Niklas mådde så fruktansvärt dåligt under denna tid.
Hans pappa har nu tjej och dom bestämmer sig för att köpa ett litet hus ännu längre bort,suck.. det slutar med att jag inte kan ha Niklas under veckorna utan bara på  helgerna,nu måste jag sluta för det känns jobbigt,fortsättning följer.......................Tack för mig<3<3<3

 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist