sparande..

  2010-01-26 / 19:15:59 / Allmänt /
Jag fattar inte riktigt detta med pensionsparande. Jag har fortfarande samma val som Tobbe hjälpte mig med när detta var nytt. 
Nu ringde en man från monetar och pratade lite om olika val. Deras tjänst består av att dom håller koll på valen , börsen ,aktier m.m. Dom väljer om valen om det finns bättre. När han förklarade för mig så förstod jag ganska bra,vad kommer det i från,åldern eller,hihi ? Lite underligt.
Jag ska läsa deras hemsida så får vi se om jag tar det. Just nu har jag dåligt med pensionspengar.

www.monetar.se





Nu ska jag ta en paus på toa sen är knäträning och sen tv,vi kanske syns senare.
Tack för mig ♥♥♥!
 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist