soffan..

  2010-01-21 / 13:41:35 / Allmänt /

En härlig natt på soffan. Jag har sovit så dåligt så jag är lite trött.
Strax efter 8 i morse ringde Maria och sa att hon och lille Anton är påväg. Det är mitt blivande gudbarn,jättekul;)
När dom kom så sov han skönt i bilstolen men inte så länge,vi åt frukost och satt och pratade,det är så länge sen så det var jättetrevligt.Jag och Maria har känt varandra SÅ många år. Det var verkligen mysigt att sniffa på bebis,jag vill ju så gärna själv ha en men då får jag nog byta man eller gå till "spermabanken",tanken har ju slagit mig att gå till "spermabank" men det kostar väldigt mycket men fler barn vill jag ha. Vet ej om jag har lust att börja om med ny man och allt,jag börjar bli till åldern också så det är inte bara att skaffa barn,nog om detta.

Det var iallafall kul att prata med Maria och få träffa henne och Anton,snart blir det dop.

Nu ska jag vila en stund sen är det stan som gäller,ska möta lillebror där för att jag ska vara hundvakt åt hans hund,brorsan ska på kryssning. Skriver mera i kväll. Tack för mig ♥♥♥!
ANTON




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist